Nauji pranešimai
rubber tree processe...
Adidas have unveile...
special, carbonized ...
with the Bcdedit
marche breil orologi...
Populiarūs pranešimai
AVALON [21]
Shadow Gunų bugas [19]
Critical error [17]
L2kk - http://www... [12]
Lineage2 informer... [11]


C6

Epilogue

Freya

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.
klausyk.net, muzika, mp3, dainu zodziaiLine2age.Lt - Lineage2 Failai, Gidai, Diskusijos.
Straipsniai: Užimamos Klano salės

čia apžvelgsime Fortų ypatybes ir padarysime šiokia tokia apžvalgą.


No title

 

Kai kurios Klano salės yra įgijamos kovų arba specialių žaidimų būdu.šios klano salės netgi lenkia įprastas mokamas. Dėl kelių priežasčių: už jas nereikia mokėti, jos yra už miestų, kas yra patogiau valantis karmą, be to jų išvaizda daug patrauklesnė už monolitinius pastatus didesniuose LineageII miestuose.

Pasipriešinimo tvirtovė (Fortress of Resistance)
Kaip ją užimti:
Kas dvi savaites šioje tvirtovėje apsilanko Kruvinasis lordas Nurka (Bloody Lord Nurka). Jį nužudžius įgyjama teisė valdyti šią klano salę. Laimi daugiausiai Nurkai žalos padaręs klanas. Jei Nurka nenugalimas valandos bėgyje tvirtovė neatitenka niekam. Nurka's apsilankymo laiką galima pasitikrinti pas šauklį (Messanger) esantį šalia tvirtovės.




Plėšikų citadėlė (Bandit Stronghold)


Kaip ją užimti:
Norint dalyvauti šios Klano salės puolime, jūsų klanas turi būti bent jau 4 lygio. Taipogi jums reikia arba sumokėti kyšį šaukliui (Messanger) arba įvykdyti jo paskirtą nuotykį (iš šalia besiveisiančių baziliskų surinkti 30 jų odų). Dalyvaujantys Klanai pradedami registruoti į mūšį, likus vienai valandai iki jo pradžios. Teisė dalyvauti mūšyje suteikiama tik pirmiems penkiems užsiregistravusiems klanams.

Klano vadovui užregistravus klaną, jis turi išsirinkti savojo NPC (Non Player Character) tipą. Tai yra jis gali būti gydytojas, bersekeris ir panašiai. Taipogi užsiregistruoti turi ir norintys mūšyje dalyvauti Klano nariai (daugiausia 18 žmonių iš vieno Klano).

Mūšio dėl plėšikų citadėlės laiką galima pasitikrinti pas NPC esančio šalia išorinių vartų (Messanger).

Pirmajame mūšyje reikia pašalinti Oel Mahumus su priešininkų Klanų emblemomis, tačiau negalima leist mirt savajam NPC. įėję į vidinį kiemą, Klanai turi susiburti prie savo stovyklų (jas galima atpažinti iš veliavos spalvos, kurią pasirenka Klanų vadai registruodamiesi). Prasidėjus mūšiui atsiranda Klanų Oel Mahumai, juos galima atpažinti pagal Klanų emblemas. Atsiradę jie bėga į vidury kovoti tarpusavy. Saugokite savąjį, žudykite priešininkų.

Laimi Klanas, kurio Oel Mahumas vienintelis lieka gyvas. žuvus Oel Mahumui, jį saugojęs Klanas pašalinamas iš vidinio citadėlės kiemo. Mūšis baigiasi likus tik vienam Oel Mahumui.

Tačiau jei praeina 20 minučių ir lieka gyvas daugiau nei vienas Oel Mahumas, tuomet pašalinami visi dalyvavusieji, o buvęs citadėlės savininkas įskaitomas nugalėtoju be finalinio mūšio. Prasidėjus pirmajam mūšiui neregistruoti žaidėjai išspiriami iš vidinio citadėlės kiemo.
Citadėlės savininkai, vykstant pirmajam mūšiui turi laukti taikos (peace) zonoje.

Pirmojo mūšio nugalėtojai susitinka su buvusiais citadėlės savininkai galutiniame mūšye. Taisyklės tokios pačios kaip ir pirmojo mūšio. Užmušti priešininko Oel Mahumą, neprarandant savojo. Tiesa šį kartą nėra laiko limito. Jei citadėlės prieš tai nevaldė joks Klanas, juo tampa pirmojo mūšio nugalėtojas.






Nusiaubtoji pilis (Devastated Castle)

Kaip ją užimti:
Nusiaubtąją pilį galima užimti apgulties prieš NPC būdu. Apgulties laiką galima pasitikslinti pas netoli išorinių vartų esantį šauklį (Messanger). Nusiaubtąją pilį visuomet gina NPC, tai yra Klanas praranda ją kaip savo klano salę kiekvieno apgulties metu. Klano salė atitenka NPC nugalėjusiam Klanui.

Norėdamas ne tik pakovoti su NPC bet ir laimėti teisę valdyti nusiaubtąją pilį, Klanas turi užsiregistruoti į apgultį. Klaną registruoja Klano vadovas. Klanas turi būti bent jau ketvirto lygio. Klano salę turintys klanai registruotis negali. Pilį valdantis Klanas į būsimą apgulti registruojamas automatiškai. Registracijos vyksta tokiu pačiu būtu kaip registruojamasi į paprastos pilies puolimą. Klanai, dalyvaujantis Nusiaubtosios pilies puolime, negali tuo pačiu metu pulti kitų Klano salių.

Prasidėjus apgulčiai, vietovė pilies viduje bei aplink ją tampa kovos (combat) lauku ir jame esantys žaidėjai yra teleportuojami į Aden miestą. Regisruotų Klanų vadovai gali statyti savo Klano vėliavas. Galioja tokios pačios taisyklės kaip ir vykstant paprastai apgulčiai, tiesa pilį visuomet gina TIK NPC. Tačiau netgi jeigu registruoto Klano vėliava yra sugriauta galima prikelti tiek registruotą, tiek neregistruotą puolėją esantį kovos lauke. Tiesa to negalima daryti pačiame pilies pastato viduje, nusprendę grįžti į artimiausią miestą jie bus nukelti į Aden.

Apgultis vyksta vieną valandą. NPC pralaimi tik tuo atveju jei yra nužudomas jų vadovas Gustav'as. Teisę valdyti pilį gauna daugiausiai Gustav'ui žalos padaręs Klanas. Tiesa, Gustav'as turi du nemirtingus sargybinius, bandyti juos žudyt net neverta. Jei Gusta'as nužudomas iki apgulties pabaigos dar likus laiko, apgultis baigiasi anksčiau nustatyto laiko. Jeigu Gustav'as lieka gyvas, pilis ir toliau lieka NPC valdžioje. Pilį gyna negyveliai (undead).

Vertė Magistrus.

Ar žinai,kad?
Cruma Tower kuriant ant maketo buvo pastatytas vėžlio kiautas?
Chronikos/Sagos
Saga 2: The Chaotic Throne
Throne 3: Gracia
Throne 2: HellBound
Throne 1: The Kamael
Throne 0: Interlude

Saga 1: The Chaotic Chronicle
Chronicle 5:Oath of Blood
Chronicle 4:Scions Destiny
Chronicle 3:Rise of Darknes
Chronicle 2:Age of Splendor
Chronicle 1:Harbingers War
Chronicle 0:Prelude

Reklama.
Charakteriai/Rasės
mons
Elfai
Tamsieji Elfai
Orcai
Nyktukai
Kamael

Charakterių statistika
Pravartu žinoti
aidimo diegimas
aidimo komandos
Nauj aidj bonusai
PvP kovos
Klano krimas
Alijansas
Dyes
Septini enklai
Augintiniai