Lineage 2 – Užimamos Klano salės
Apžvelgsime Fortų ypatybės
Kai kurios Klano salės yra įgijamos kovų arba specialių žaidimų metu. Šios klano salės, netgi lenkia įprastas mokamas. Taip yra dėl kelių priežasčių: už jas nereikia mokėti, jos yra už miestų, kas yra patogiau valantis karmą, jų išvaizda daug patrauklesnė už monolitinius pastatus didesniuose LineAge2 miestuose.
Pasipriešinimo tvirtovė (Fortress of Resistance)
Kaip ją užimti:
Kas dvi savaites šioje tvirtovėje apsilanko Kruvinasis lordas Nurka (Bloody Lord Nurka). Jį nužudžius įgyjama teisė valdyti šią klano salę. Laimi daugiausiai Nurkai žalos padaręs klanas. Jei Nurka nenugalimas per vieną valandą – tvirtovė neatitenka niekam. Nurka’s apsilankymo laiką galima pasitikrinti pas šauklį (Messanger), esantį šalia tvirtovės.
Plėšikų citadėlė (Bandit Stronghold)
Kaip ją užimti:
Norint dalyvauti šios Klano salės puolime, jūsų klanas turi būti bent jau 4 lygio. Taip pat jums reikia arba sumokėti kyšį šaukliui (Messanger), arba įvykdyti jo paskirtą nuotykį (iš šalia besiveisiančių baziliskų surinkti 30 jų odų). Dalyvaujantys Klanai pradedami registruojantis į mūšį, likus vienai valandai iki jo pradžios. Teisė dalyvauti mūšyje suteikiama tik pirmiems penkiems užsiregistravusiems klanams.
Klano vadovui užregistravus klaną, jis turi išsirinkti savojo NPC (Non Player Character) tipą. Tai yra, jis gali būti gydytojas, bersekeris ir panašiai. Taip pat, užsiregistruoti turi mūšyje dalyvauti norintys Klano nariai (daugiausia 18 žmonių iš vieno Klano).
Mūšio dėl plėšikų citadėlės laiką galima pasitikrinti pas NPC, esantį šalia išorinių vartų (Messanger).
Pirmame mūšyje reikia pašalinti Oel Mahumus, kurie yra su priešininkų Klanų emblemomis, tačiau negalima leisti mirt savam NPC. Įėję į vidinį kiemą klanai turi susiburti prie savo stovyklų (jas galima atpažinti iš veliavos spalvos, kurią pasirenka klanų vadai registruodamiesi). Prasidėjus mūšiui atsiranda Klanų Oel Mahumai, juos galima atpažinti pagal Klanų emblemas. Atsiradę jie bėga į vidurį kovoti tarpusavyje. Saugokite savąjį, žudykite priešininkų.
Laimi klanas, kurio Oel Mahumas vienintelis lieka gyvas. Žuvus Oel Mahumui, jį saugojęs Klanas pašalinamas iš vidinio citadėlės kiemo. Mūšis baigiasi likus tik vienam Oel Mahumui.
Tačiau, jei praeina 20 minučių ir lieka gyvas daugiau nei vienas Oel Mahumas, tuomet pašalinami visi dalyvavusieji, o buvęs citadėlės savininkas laikomas nugalėtoju be finalinio mūšio. Prasidėjus pirmam mūšiui neregistruoti žaidėjai išmetami iš vidinio citadėlės kiemo.
Citadėlės savininkai, vykstant pirmajam mūšiui, turi laukti taikos (peace) zonoje.
Pirmojo mūšio nugalėtojai susitinka su buvusiais citadėlės savininkais galutiniame mūšye. Taisyklės tokios pačios kaip ir pirmojo mūšio. Užmušti priešininko Oel Mahumą, neprarandant savojo. Tiesa, šį kartą nėra laiko limito. Jei citadėlės prieš tai nevaldė joks klanas –valdytoju tampa pirmojo mūšio nugalėtojas.
Nusiaubtoji pilis (Devastated Castle)
Kaip ją užimti:
Nusiaubtąją pilį galima užimti apgulties prieš NPC būdu. Apgulties laiką galima pasitikslinti pas netoli išorinių vartų esantį šauklį (Messanger). Nusiaubtąją pilį visuomet gina NPC, tai yra, Klanas praranda ją kaip savo klano salę kiekvienos apgulties metu. Klano salė atitenka NPC nugalėjusiam Klanui.
Norėdamas ne tik kovoti su NPC, bet ir laimėti teisę valdyti nusiaubtąją pilį, Klanas turi užsiregistruoti į apgultį. Klaną registruoja Klano vadovas. Klanas turi būti bent jau ketvirto lygio. Klano salę turintys klanai registruotis negali. Pilį valdantis Klanas į būsimą apgulti registruojamas automatiškai. Registracijos vyksta tokiu pačiu būtu kaip registruojamasi į paprastos pilies puolimą. Klanai, dalyvaujantis Nusiaubtosios pilies puolime, negali tuo pačiu metu pulti kitų Klano salių.
Prasidėjus apgulčiai, vietovė pilies viduje bei aplink ją tampa kovos (combat) lauku ir jame esantys žaidėjai yra teleportuojami į Aden miestą. Regisruotų Klanų vadovai gali statyti savo Klano vėliavas. Galioja tokios pačios taisyklės kaip ir vykstant paprastai apgulčiai, tiesa pilį visuomet gina TIK NPC. Tačiau netgi jeigu registruoto Klano vėliava yra sugriauta galima prikelti tiek registruotą, tiek neregistruotą puolėją esantį kovos lauke. Tiesa to negalima daryti pačiame pilies pastato viduje, nusprendę grįžti į artimiausią miestą jie bus nukelti į Aden.
Apgultis vyksta vieną valandą. NPC pralaimi tik tuo atveju jei yra nužudomas jų vadovas Gustav’as. Teisę valdyti pilį gauna daugiausiai Gustav’ui žalos padaręs Klanas. Tiesa, Gustav’as turi du nemirtingus sargybinius, bandyti juos žudyt net neverta. Jei Gusta’as nužudomas iki apgulties pabaigos dar likus laiko, apgultis baigiasi anksčiau nustatyto laiko. Jeigu Gustav’as lieka gyvas, pilis ir toliau lieka NPC valdžioje. Pilį gyna negyveliai (undead).