Alianso Kūrimas
Jei klano lygis yra penktas ar didesnis, klano lyderis gali eiti pas NPC, kuris gali sukurti aliansą. Alianso pavadinimas gali būti iki šešiolikos raidžių ir skaičių, išskyrus tarpus, bei specialius ženklus.
Jei klanas jau priklauso aliansui, tuomet negali susikurti savo alijanso, ar įstoti į kieno nors kito alijansą.
Per pilies puolimą (Castle Siege), klanas puolamojoje pusėje negali suformuoti alianso su apsaugoto klanas puse ir vice-versa.
Aliansas gali priimti iki dešimt klanų, neskaitant alianso lyderio klano.
Alianso leaderio privilegijos
Alianso lyderis turi galimybę prijungti klaną savo aliansui, taip pat ir pašalinti klaną, kuris priklauso jo aliansui. Pašalintas klanas negali prisijungti prie kito alianso dvidešimt keturias valandas po pašalinimo. Aliansas, kuris pašalino klaną negali priimti naujo nario į aliansą dvidešimt keturias valandas. Klanas gali išeiti iš alianso ir tai yra vertinama geriau, nei būti pašalintam. Aliansas gali priimti naują klaną bet kuriuo metu.
Alianso naikinimas
Alianso lyderis gali sunaikinti aliansą be jokių sutikimų. Alianso lyderis, kuris sunaikino aliansą negali sukurti naujo alianso penkias dienas po sunaikinimo. Kai aliansas yra sunaikinamas, alianso lyderis praranda exp, kuris yra lygus vienai žaidėjo mirčiai. Kiekvienos funkcijos ir klano sunaikinimas gali atsitikti bet kuriuo metu, net per klano karą arba alianso karą. Aliansas negali būti sunaikinamas per pilies užgrobimą (Castle Siege).
Palikti Aliansą
Klanas, kuris išėjo iš alianso negali eiti į jokį kitą aliansą dvidešimt keturias valandas.
Alianso pokalbių kanalas
Chato kanalas pasiūlomas tik alianso nariams. Klanams, kurie nėra alianse chatas nebus matomas.
Alianso crest kūrimas
Alianso lyderis gali sukurti ally crest savo aliansui. Jį galima uždėti pasinaudojus komanda /allycrest. Alianso crest yra rodomas priešais clano crestą. Crest dydis turi neviršyti 8 pixelių į aukštį ir 12 pixelių į ilgį ( 256 spalvų [8-bitu] BMP failas).
Alianso informacija
Alianso narys gali peržiūreti informaciją apie aliansų klanų masterius, jų klanus, matyti jų vardus ir narių skaičių.
Komandos aprašymas
/allyinvite [klano lyderis] – komanda, kurią naudoja alianso lyderis, klano pakvietimui į aliansą.
/allyleave – komanda, kurią naudoja klano lyderis, norėdamas išeiti iš alianso, kai klano nariai neprisijungę.
/allydismiss [klano pavadinimas] – komanda, kurią naudoja alianso lyderis, norėdamas pašalinti konkretų klaną iš alianso.
/allydissolve – komanda, kurią naudoja lyderis, norėdamas pašalinti aliansą.
/allycrest – komanda, kurią naudoja alianso lyderis, norint uzregistruoti crest ju alijancui.
/allyinfo – komanda, naudojama norint pasižiūrėti alianso informaciją.
/allywarstart [Alijanco Pavadinimas] – komanda, kurią naudoja alianso lyderio, norit pasiūlyti karą su kitu alianso lyderiu.
/allywarstop [Alijanco Pavadinimas] – komanda, kurią naudojama dviejų aliansų, norit padaryti susitarimą, kad alianso karas baigiamas.
/allywarsurrender – komanda, kurią naudojama alianso lyderio, norint pasiduoti prieš kitą aliansą per aliansų karą.
Alianso karai
Alianso karas pradedamas tada kai alianso lyderis pasiūlo karą kito alianso lyderiui.Karo pasiūlymas galioja tada kai lyderis yra prisijungęs prie žaidimo. Jei kito klano lyderis priima karo pasiūlymą, alianso karas pradedamas. Aliansų karas neprasidės jei lyderis atsisako pasiūlymo. Alianso klanai į karą perjungiami automatiškai, kai tik lyderis sutinka kariauti.
Alianso pasidavimas
Per aliansų karą, įvyksta šie narių pasikeitimai:
Prie veikėjo galvos pasirodo jo alianso vėliava;
Prie priešininkų veikėjų atsiranda raudona vėliavėlė;
Prie draugiškų veikėjų atsiranda ,mėlyna vėliavėlė;
Prie veikėjų kurie kaunasi atsiranda kardo paveikslėlis;
Automatiškai pasikeičia pagrindinės atakos;
Žaidejams nereikia spausti „Ctrl“ norint pradėti ataką;
Individualus veikėjas aliansų kare pasiduoti negali;
Alianso nariai gali kautis PvP ( Player v Player ) vienas su kitu, negaudami jokių bausmių;
Per aliansų karus klanas gali palikti savo aliansą;
Aliansų karo metu individualūs klanų karai gali buti tęsiami be sutrugdymo.
Kai aliansas sutinka pasiduoti
Aliansas gali pasiduoti tuomet kai bent vienas laiminčiojo alianso žaidėjas yra prisijungęs.
Alianso lyderis gali pasiūlyti užbaigti karą. Karas baigiamas tuomet, kai priešininkų lyderis sutinka.
Abu kare dalyvavę aliansai dalyvauti kitame kare gali po 5 dienų.
Pilies užgrobimas (Castle Siege)
Pilies užgrobime dalyvauja atskiri klanai su savo aliansais.
Klanai iš vieno alianso gali būti tik gynėjai arba tik puolėjai, t.y. du atskiri klanai, kurie priklauso tam pačiam aliansui užgrobimo metu negali būti priešininkai.
Užgrobimą laimėjęs klanas tampa pilies valdytojais ir kiti alianso klanai automatiškai iš puolamosios pusės yra perregistruojami į ginamąją pusę. Visi kiti veikėjai iš pilies išmetami.
Jai pilies lordas buwo pakeites per pilies uzgrobima ( Castle Siege ), naujas clanas bus pilies valdytojas ir ally clanai bus origenaliai priregistruoti puolamojoje puseje bus automatiskai perregistruoti ginamajajai pusei. Visi kiti charakteriai bus ismetami is pilies.